5 februarie 2010

Cateva semnaturi in PS

Aici am cateva semnaturi facute in Photoshop,anul trecut.

Girly Signature



Alone in dark Signature



Avatar Signature



Beauty Signature



Beauty 2 Signature



Bishock Signature



Bugatti Veyron Signature



Cyber Signature



Die hard Signature



Eagle effect Signature



Far cry2 Signature



Girl's diary Signature



Goddes of haunting Signature



God of war Signature



Haze Signature



Under her Signature



Home Signature



Husky Signature



I believe I can fly Signature



Ice queen Signature



In sunsets Signature



Jhonny Depp Signature



Aici este partea I a seriei de semnaturi de pe anul 2009.

12 comentarii:

Ginake spunea...

As vrea si eu o semnatura + un avatar pentru gravatar.com, daca ai placerea si ai timp...
Tema: StarCraft: Broodwar
Mersi frumos.

Cosmin spunea...

Da,am sa vad cum rezolv azi...pana diseara sper sa le ai.Bafta

Anonim spunea...

da:Xe superb. tia reusit. felicitari si tinio tot asa:*:*:*

andrEi spunea...

Girl Signature e bestiala

Cosmin spunea...

mersi baieti

Pricop Cătălin spunea...

dami te rog add la id pricop1992@yahoo.com :D vreau sa te intreb ceva :P

Voicu Lucian spunea...

Frumos :)

xLithick spunea...

Dap super misto sunt ;)

Anonim spunea...

imi faci si mi-e un avatar o semnatura pls pls cosmin as vrea cu un pistol cum trage se iese explozia de la glont si pe ea sa scrie AnDrEy pls frumos

Anonim spunea...

id meu e neamtu_andrei2007 acolo ma adaugi si poti sa imi trimiti poza pe mess

Anonim spunea...

Sunt bestiale..n1..o sa ajung si eu sa fac ca tn. dar pana atunci mai invat..Succes si la mai multe.

Anonim spunea...

hey ! sunt eu co;pac^ . de pe DS :), majoritatea noi, superbe creatiile!

Trimiteți un comentariu

 
Blog CoSSDsgn - www.cossofficial.blogspot.comiGrabFrom.net - Social network image grabber