5 februarie 2010

Care este actorul vostru preferat ?

Da,aceasta este o intrebare simpla,dar la care vreau sa vad si argumente(de ce iti place acel actor,ce iti place la el etc)

Doar asa ca un exemplu,voi incepe eu:

Imi place actorul Johnny Depp,imi place personalitatea lui(cu toate ca in realitate nu este la fel de "funny"cum este in rolurile jucate,in filme precum Pirates of Carribean).Imi place deasemenea felul in care isi interpreteaza rolurile,asemanandu-le oarecum cu personalitatea si reusind astfel sa creeze personaje complexe.



Un poster al filmului "Piratii din Caraibe"



Cam atat despre nul din actorii mei favoriti,asa ca acum as vrea sa aud si opiniile altora,impreuna cu acorii/actorul lor prefarat/i.


So,let's start baby!

7 comentarii:

andrEi spunea...

Mie imi place de Bruce Willis

Cosmin spunea...

As vrea sa aud si motivul/argumentele

Ginake spunea...

Bruce Willis, Will Smith, Johnny Depp , sunt multi :)

andrEi spunea...

Ce argument trebuie sa-ti mai dau face filme de nota 10

Voicu Lucian spunea...

Eddie Murphy :D

Blogul lu' Ionut spunea...

Mr.Been :D

Lavinnia spunea...

Mie imi place la nebunie cum joaca Jet Lee .

Are un stil anume ... m-as putea uita la filme cu el toata ziua !

Trimiteți un comentariu

 
Blog CoSSDsgn - www.cossofficial.blogspot.comiGrabFrom.net - Social network image grabber