27 martie 2010

"miracole" pe facebook :))

Facebook-ul m-a uimit deja :)
nu m-am ocupat de contul de facebook de cand l-am creat.Dar, acum 4 zile, am zis sa incerc sa vad ce-i cu acest site de socializare;si sincer, m-a surprins: in 4 zile peste 150 de prieteni.Daca treaba merg in acest ritm, voi ajunge rapid la 1000 de prieteni si plus ca si acestblog va fi mult mai cunoscut deoarce acum am conturi atat pe youtube,twitter,facebook,rss etc.
Si inca o veste noua este aceasta...spre ca in maxim 2 saptamani sa trec pe domeni, unul destul de "simplu" .info

2 comentarii:

pucca spunea...

Buna. imi place mult blogul tau, accepti link exchange?:) daca da, anunta-ma pe blogul meu sa vad mai repede. :D

Zoly spunea...

.info ca se da gratis :P facebook-ul nu cred ca o sa te ajute foarte mult in blogging

Trimiteți un comentariu

 
Blog CoSSDsgn - www.cossofficial.blogspot.comiGrabFrom.net - Social network image grabber